Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Patrick / patatje Tue 15 Jul 2014, 12:03
stoppen
 
 
Nuchter willen zijn zonder lapmiddelen is geen dikke zever maar kan het verschil uit maken tussen leven en dood !
Een lichaamsvreemde gifstof (alcohol) bestrijden met een lichaamsvreemde gifstof (medicatie) is niet de weg van de spirit of vechtlust, men kan niet drinken omdat men anders ziek wordt, het hart het begeeft en minstens een rode kop krijgt omdat de gifstoffen niet afgebroken worden door de stoffen in de antabuse, het werkt het afbrekingsproces dus tegen.
Vechten tegen de fles zal nooit overwonnen worden, vechten voor de nuchterheid werpt wel zijn vruchten af.
Antabuse kan tot veertien dagen in het bloed blijven nadat ze niet meer wordt ingenomen.
Het kan een middel zijn voor mensen die het nog moeilijk hebben met hun beslissing van ik wil niet zuipen in het beginstadium maar ik stapte naar de AA waar het zelfs gratis is en ik geen smeerlapperij moet slikken (ik mag dat wel indien het niet zonder zou gaan) en ik leerde mijn leven anders te schikken. Ik hoef geen alcohol meer, ik kan gerust andere mensen zien drinken maar ik wordt zo al ziek als ik er aan denk zelf nog te drinken, ik wil gewoon niet meer naar die vroegere zuiperstijd terug.

Er is nog altijd een groot verschil tussen echt niet willen drinken en niet kunnen drinken door een pil die men in slikt. Een jaar het nemen is dan ook bulshit want dat hangt van de persoon in kwestie af. Ik ga het zeker niet aanraden want ik verdien niks aan medicatie promoten.

Daarenboven is het geen onschuldig product en kan verschillende bijwerkingen hebben zoals huiduitslag, zenuw aantasting en ontsteking, maagdarmletselaandoeningen, lever en gal aandoeningen, moeheid, slaperigheid en dus aangewezen geen auto te besturen !
Ook in samenwerking met bepaalde andere geneesmiddelen (gif) zal antabuse deze versterken in hun werking. Bij nog andere geneesmiddelen tegen slaapstoornissen enz … kan verwardheid en geestesstoornis optreden.

Men kan het ook slim spelen en zelfs slechts een half pilletje nemen want het zal ook werken of zoals ik bepaalde mensen ken, ze gaan naar de AA om echt blij nuchter te worden en de alcohol te laten voor wat die is en ze hebben antabuse bij zich maar nemen die niet, enkel wanneer ze het echt moeilijk zouden krijgen, maar meestal is dit niet meer nodig, ze zijn er gerust door en leren spirit te bouwen in hun nuchterheid.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."