Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


anita Fri 12 Sep 2014, 16:03
nieuw
 
 
Hallo iedereen  ik ben dus Anita en wil iedereen bedanken voor de mails
maar kan het beter hier doen op het forum.
Mijn leven is een hel en ik doe niets anders dan huilen.
Was al langer van plan te stoppen en ik weet goed dat er altijd uitvluchten te vinden zijn maar ik was niet sterk genoeg in de situatie.
Nu moet ik pillen nemen niet voor de drank maar ik mag er zeker niet op drinken.Eergisteren was ik nog goed petrol tot ongeveer 12 s nachts  en gisteren weer mottig ervan,mijn gewoonte is 1 dag veel drinken en 1 dag ziek zijn zo afwisselend dus vandaag had ik dringend alcohol nodig maar moest zeker die pillen nemen dus van mijn hart een steen gemaakt en de eerste ingeslikt vanmorgen,nu ja die pil werkt maar de afkick ook .
Ik hield het niet vanmiddag en belde mijn dokter die zei kom volgende week eens langs en ik zei dokter ik moet nu geholpen worden sta al 36 uur droog en zijn antwoord was tja dat is het achter de rug probleem is opgelost.je bent er vanaf.Ik heb geen spijt dat ik niet kan drinken want het brengt nu misschien de oplossing met niet te mogen maar ik ben bang voor wat komen kan.de volgende dagen.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."