Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Peter V. Fri 22 Aug 2014, 18:06
Hoop
 
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 4 jaar en 5 maanden geleden op dit forum ben terrechtgekomen, en nadien in de mailgroep.

Mij heeft het echt geholpen, die eerste moeilijke dagen, weken .

Op 30 maart 2010 heb ik die laatste laten staan, en die staat daar goed.

Buiten onze naam hebben we blijkbaar nog zaken gemeen, ook bij mij waren het Cava (nu ja meestal champagne) witte wijn (per fles) en bakken tripel die ik naar binnen goot.

Ook bij mij is er nog lang de zin geweest in alcohol, en ik heb er ook aan kunnen weerstaan met de idee dat niet zuipen mij zoveel meer teruggaf, dan wel weer aan de drank te gaan, en opnieuw veel te verliezen.

Ik ga zeker niet beweren dat ik het niet had volgehouden zonder dit forum of mailingroep, maar het heeft mij in elk geval door de eerste weken doorgeholpen, als was het maar door het idee dat ik er niet alleen voorstond, en dat ik gesteund werd door anderen die mijn miserie kenden en begrepen.

Nu ja, waar en of je hulp zoekt .... niet zuipen en nuchter blijven, je moet het tenslotte zelf doen, en het ook willen.
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."