Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


anoniem Sun 22 Jun 2014, 11:19
speciale dag
 
 
Hallo
Ik wil hier even mijn gevoel van vandaag neerschrijven na een heftige ruzie met mijn man.
Het is een speciale dag voor mij, ik ben vandaag 5 jaar nuchter. Mijn man heb ik eraan herinnerd gisteren.
Deze ochtend deed hij zo koel, niets geen felicitaties, verassing, bloemetje, etentje , uitstapje ...niets, helemaal niets.
Toen ik er over begon is het uitgedraaid op ruzie.....
Hij heeft me alleen gelaten en doet gewoon zijn zin zonder mij, en dat is werken, werken en voor de verandering werken. Voor iedereen klaarstaan behalve voor mij.
Als ik iets vraag is het 'verlet'
Dat is een van de redenen waarom ik jaren geleden troost zocht in de drank.
Toch ben ik trots op mezelf want ik voel me gezond en zie er goed uit. Ik heb totaal geen last om alcohol te weigeren, ik ga naar elk familiefeest. Ik heb ook totaal geen zin in alcohol. Ik heb dan ook nooit meer last van katers, misselijkheid en de gekende lasten.
Maar moest ik toen geweten hebben wat ik nu weet en dan heb ik het over hoe mijn man me behandeld na 5 jaar dan zou ik het een stuk moeilijker gehad hebben om in het begin door te bijten en vol te houden. Gelukkig had ik toen de mail list STOPPEN, gelukkig maar...
Ik ben blij dat ik enerzijds mijn pijn om de  grote teleurstelling en anderzijds mijn trots voor mijn 5 jaar kon neerpennen.
Dank jullie wel als jullie zo ver geraakt zijn om te lezen.
Groetjes xxx
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."