Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


P@trick Sat 2 Jan 2016, 17:25
Help
 
 
Ine naar AA gaan is nooit een stap te ver, ieder die die stap doet denk was ik maar vroeger gekomen.
Je kan je inschrijven via info@stoppen .be  men schrijft u in en dan zal je wel zien hoe het werkt. Het kan voor u en hulpmiddel zijn om de stap naar AA toch te zetten. het is geen schande om iets aan je alcoholprobleem iets te doen, er niks aan doen is veel erger. In AA is men nooit meer alleen , veel lotgenoten die weten wat drinken is en vooral niet te kunnen stoppen. Ik laat  "vandaag "het eerste glas staan zo komt er ook geen tweede. Wekelijks gaan ik naar AA vergaderingen, dat houd me allert en kan ik er ook zijn om anderen te helpen. Stel het niet meer uit en stop "NU", dat is de gemakkelijkste weg, een betje drinken kon ik ook niet , niks is gemakkelijker. geniet nog van je dag en hoop dat het je lukt om te stoppen ;-)
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."