Forum


Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten


Patrickpatatje Tue 14 Apr 2015, 13:29
"Verzetje"
 
 
Dag Ben,  Slaappillen zijn ook verslavend, dus na gewenning komt ook verslaving, vooral nu je ze gaat nemen eigenlijk als drug zoals alcohol enz … ligt het nog gevaarlijker er ooit mee te kunnen stoppen. Een slaappil moet ook verschillende dagen van onderbreking kennen om er niet aan verslaafd te geraken Ik neem er geen omdat ik mij kan ontspannen en slapen.
Ooit zegde een dokter mij, neem inplaats van een slaappil dan eens een warme kom melk met honing in gesmolten voor het slapen gaan, dit werkt even goed en is niet ongezond maar gezond en ontspant ook. ;-)

Ik moet geen alternatief hebben om te vluchten uit de realiteit, ik leerde leven met de realiteit en vooral met een geestelijk nuchter kopken, ik wil geen beïnvloeding van mijn geest door enige drug, waaronder verschillende medicatie ook valt. Ik vlucht niet meer, ik wens niet bang meer te zijn voor het leven of eender wat.
Wat ik wel doe en wat ik kan aan raden is dat je iets doet wat je graag doet, wat je echt ontspant, ikzelf heb steeds graag muziek gemaakt en gespeeld en opgenomen en dat is mijn uitlaatklep, het is niet echt vluchten maar je komt even in een andere wereld doordat je je fantasie kan laten uitleven in iets creëren zonder dat je dronken of onder invloed geraakt enz ….

Vroeger had je zo van die zeveraars die zegden dat ze onder invloed van drugs beter muziek konden maken, dat ze meer fantasie hadden enz … Ik kan getuigen dat dit langs geen kanten klopt. Ik heb met een helder hoofd veel meer creativiteit en kan tenminste zonder fouten nu spelen ook … ;-))
 
 
 
 

Reageer op dit bericht


Naam
Onderwerp
Uw Bericht
  

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.



  Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."