Forum

Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten

Patrick / patatje Sat 17 Jul 2010, 15:02
voel mij ongelooflijk dom

Je bent alcoholist of je bent het niet.
Een klein beetje zwanger bestaat ook niet.
Duizenden alcoholisten hebben reeds door hervallen bewezen dat normaal zuipen er niet meer in zit.
Men zou zelfs een pil mogen uitvinden waarbij ik normaal alcohol zou kunnen drinken, ik zou ze niet eens willen, zo blij ben ik met mijn nuchterheid, ik wil die alcohol in welke vorm dan ook niet meer, voor wat zou ik die vuiligheid nog moeten nemen ??? Het enige wat men er aan heeft is miserie, er is niks positiefs aan alcohol, maar dan ook niks.

Verder vind ik wat je post erg gevaarlijk, in die zin dat je zo mensen kan aanzetten het ook te proberen om terug te drinken en voor velen is dat net het verschil tus leven en dood !!!!! Als jij kan normaal drinken, goed voor jou maar hier komen mensen die willen stoppen met zuipen en zich niet kwellen met afgewogen zuipen, dat is een machochistis gedrag van ik wil nog meedoen .... voor wat ??? Wat heb je aan wat pinten ???
Voor mij de moeite niet zulle, niks zuipen is veel gemakkelijker om mee te leven.

Reageer op dit bericht

Naam
Onderwerp
Uw Bericht

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.

Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."