Forum

Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten

me Sat 17 Jul 2010, 00:23
voel mij ongelooflijk dom

Hey mensen,

Ik was niet echt van plan hier ooit te reageren op een bericht maar nu voel ik toch echt dat ik daarmee moet breken. Ik zie hier namelijk heel veel negatieve boodschappen naar alcolisten en onthoud hier ook dat ze vooral niet te vertrouwen zijn en ook dat er geen genezing mogelijk is en dat ze zeker ook nooit meer mogen drinken. Ik kan u verzekeren dat ik ook heel diep ben geweest in mijn duister periode maar ik ben er wel degelijk in geslaagd om terug een normaal leven op te bouwen, en kan ook wel degelijk terug sociaal alcohol gebruiken. Ik denk dat dit wel een belangrijke boodschap is voor al diegene die willen afbouwen. Je moet echt niet denken dat je nooit meer een glas kan drinken, want die gedachte alleen maakt het alleen maar moeilijker om er iets aan te doen. Wel moet je er rekening mee houden dat het wat tijd kost om zover te geraken.

Reageer op dit bericht

Naam
Onderwerp
Uw Bericht

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.

Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."