Forum

Groter lettertypeKleiner lettertype
Terug naar de site

Terug naar berichten

Luna Tue 13 Jul 2010, 14:18
van de trap gevallen

Ook ik ben eens van de trap gevallen, veel drank en medicijnen. Ik heb een tijdje onderaan de trap bewusteloos gelegen, hoelang weet ik niet, toen ik in het ziekenhuis was kreeg ik te horen dat ik moest worden geopereerd van een ernstige sleutelbeenbreuk. Toen dacht ik, nu drink ik nooit meer. Ik besefte dat ik dood had kunnen zijn. Ik kan je zeggen het was het begin van een ellendige periode, zes weken heb ik helse pijnen gehad van die breuk.  Maar het drinken stopte niet, slechts vier jaar later en ontelbare keren op afdeling paaz belande ik in een ontwenningskliniek. Ze wisten zich geen raad meer met mij. En met de nodige nazorg ben ik nu 3 jaar nuchter. Een mens drinkt om een onderliggende reden en die moet je trachten te achterhalen maar dat vergt veel tijd en therapie. Laat je helpen door AA of andere, alleen kan je het NIET maar laat vooral de drank staan. Zie hem als je vijand, en eens je de klik kan maken rest er jou alleen nog maar een nuchter en blij leven, en vooral bekijk het van dag tot dag.

Reageer op dit bericht

Naam
Onderwerp
Uw Bericht

Geen HTML toegestaan, Uitgezonderd <code> <b> <i> <u> binnen het bericht.
All URLs and email addresses will automatically be converted to hyperlinks.

Reageer op een onderwerp of start een nieuw onderwerp.

Verder bevat elk artikel een formulier zodat je erop kunt antwoorden en de lijst met artikelen om in te kijken.
Je kan steeds vragen, via je bijdrage te verwijderen of aan te passen

"Spreek goede woorden, vriendelijke woorden, wijze woorden, bemoedigende woorden.
Zij zijn als zachte regen op een winters veld.
Uiteindelijk zullen zij de verborgen zaden doen ontkiemen."